Femrat vet-seksualizohen online për të tërhequr partnerë me status të lartë

Femrat vet-seksualizohen online për të tërhequr partnerë me status të lartë.

Sipas një studimit nga Blake et al në 2018, seksualizimi femëror në mediat sociale nuk ka të bëjë me pabarazinë gjinore por me pabarazinë lokale në të ardhura. Këto rezultate janë ndryshe nga sa pritet prej interpretiveme sociologjike dominante, si për shembull teoritë feministe që pohojnë se seksualizimi i femrave vjen prej normave patriarkale që imponohen mbi to nga meshkujt. Në të kundërt duket se vet femrat zgjedhin të vet-seksualizohen për të konkurruar me njëra-tjetrën, në garën për të fituar partnerë me status të lartë në zona me pabarazi të lartë në të ardhura dhe me norma seksuale të lira.

Autorët shkruajnë se, portretizimet e seksualizuara të femrave po përhapen gjithnjë e më shumë, të ndihmuara nga teknologji të reja komunikimi, pra mediat sociale. Shpesh thuhet se këto portretizime janë rrjedhojë e një kulture me pabarazi gjinore dhe shtypje të femrave, por paradoksalisht rritja e fenomenit të seksualizimit është më e dukshme në shoqëritë që kanë bërë progres të fortë drejt barazisë gjinore.

Sipas autorëve, gjetjet e tyre tregojnë se seksualizimi dhe theksimi i pamjes së jashtme janë shenja të kompeticionit femëror, që ndodhin në ambiente ku të ardhurat janë jo të barabarta dhe kompeticioni në status është tepër i fortë.

Me fjalë më të thjeshta, femrat kanë më shumë gjasa që të postojnë foto të seksualizuara të vetvetes (pra sugjestionuese) nëse ajo jeton në një ambient kur diferenca në të ardhura dhe kompeticioni për status është i lartë.

Pra nuk ka të bëjë me “opresionin” apo shtypjen, por është një mënyrë për të rritur statusin e vet dhe për të gjetur një partner me status të lartë duke përdorur dhuntitë gjenetike, pra fizikun dhe bukurinë, dhe natyrisht duke i vënë ato në “vitrinën” e rrjeteve sociale.

Studiuesit nuk gjetën bashkëlidhje mes seksualizimit dhe theksimit të pamjes fizike dhe raportit femër/mashkull, çka sugjeron se bollëku apo mangësia relative e partnerëve (të seksit të kundërt) nuk ka të bëjë me këto rezultate.

Studimi: Blake KR, Bastian B, Denson TF, Grosjean P, Brooks RC. 2018. Income inequality not gender inequality positively covaries with female sexualization on social media. PNAS. 115(35): 8722-8727

Lini një koment

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Google

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni /  Ndryshoje )

Po lidhet me %s