Si është e mundur që pinguinët nuk fluturojnë më?

Si është e mundur që pinguinët nuk fluturojnë më?

Përse disa zogj detarë, ndër ta më i famshmi pinguini, kanë humbur aftësinë për të fluturuar?

Përgjigjja vjen nga një grup kërkuesish  të Universitetit të Manitoba-s, në Kanada, në një artikull shkencor të botuar në PNAS.

Arsyeje qëndron në nevojat e ndryshme që duhen plotësuar për t’u spostuar me efiçiencë në ajër dhe në ujë.

pinguiniNga pikëshikimi evolucionar nuk është dhe aq e thjeshtë të spjegosh se përse pinguinët kanë humbur aftësinë për të fluturuar.  Kjo sepse fluturimi u jep mjaft avantazhe atyre që e zotërojnë, duke zvogëluar ndjeshëm vdekshmërinë nga sulmet e predatorëve.

Pa folur për faktin se, për pinguinët fluturimi do të ishte një mënyrë e mirë për t’u spostuar nga vendi apo zona e riprodhimit në vendin, zonën e ushqyerjes, duke kursyer më shumë energji.

Kyle H. Elliott & co. kanë verifikuar një hipotezë biomekanike, sipas së cilës, këta zogj detarë e kanë humubr aftësinë për të fluturuar për pasojë të një kompromisi për të optimizuar lokomocionin me  shtyrje (propulsion) të krahëve në ambientet e ndryshme në të cilat lëvizin, pra në ajër dhe në ujë.

Pra, ndërsa krahët, nga njëra anë, bëheshin gjithnjë e më të përshtatshme për të notuar – kjo në terma kohëzgjatjeje evolutive – nga ana tjetër efektshmëria e tyre për të fluturuar zvogëlohej.

Rinstinkt, 2013

————————————————————————

Lini një koment

