PAPA People for Animal Protection in Albania, në një akt force

Në momentin që po shkruaj Rinstinkt, nuk komenton dot më tek PAPA (People for Animal Protection in Albania). Kjo sepse më kanë bllokuar – BAN. Kështu janë zhdukur të gjitha kontributet e mia të mëparshme.

Kjo pritej, ishte e vetmja mundësi. Sepse në mungesë argumentash vjen gjithnjë dhuna, censura, forca. E bëjnë burrat e dobët kur rrahin gratë e veta, e bëjnë cubat e lagjeve, e bëjnë edhe animalistë-vegjetarianët duke qenë se të gjitha “argumentet” e tyre, anembanë botës, janë rrëzuar me kohë (debunked) nga komuniteti shkencor.

E vetmja mënyrë veprimi e tyre është keqinformimi, reklutimi i njerëzve nëpërmjet mashtrimit dhe përdorimit të materialeve që prekin emotivisht dhe dhuna. Sikundër mijëra aktet e dhunshme të animalistëve nëpër tërë botën.

Unë atje shtoja e kur ishte e nevojshme edhe kritikoja mbi pasaktësinë e informacioneve. Pasaktësia pjesërisht vinte nga padija e atyre vajzave që qëndrojnë pas PAPA-s dhe pjesërisht nga ligësia e nga vullneti për keqinformim.
Ndaj edhe më përjashtuan, sepse rrëzoja “argumentet” e tyre të pavlera.

Më poshtë mesazhi që më dërguan, dhe më pas përgjigjia ime.

  • Rinstinkt, deri tani ne kemi pranuar prej teje komente qe nuk kane pasur te benin me postimet tona. Ti je perzier ne ceshtje qe nuk te perkasin. Deshira jote e vazhdueshme per te zbuluar se kush qendron pas faqes se PAPAs ne FB dhe obsesioni yt me femrat qe mbrojne kafshet, nuk kane vend ne kete faqe. Ne jemi treguar boll te duruar. Sot i ke shkelur kufijte duke sulmuar personalisht dy anetare te PAPAs. Nuk do te kete me “nje here tjeter”. Jemi plotesisht te bindur qe pas dikujt qe torturon kafshet, fshihet dikush qe mund te torturoje njerezit. Ti po i torturon kafshet nen flamurin e racionalizmit, hulumtimit shkencor dhe progresit te njeriut. Nuk ka nje racionale per te torturuar kafshet: kjo eshte dicka primitive te ciles i mungon logjika e thjeshte. Mizorite qe kryhen ndaj kafsheve nuk jane me pak te tilla nese ato kryhen ne laboratore. Dhe progresi i njeriut shenon nje hap prapa kur sukseset materiale arrihen nen torture. Ne te njejten kohe, besojme se e kupton qe fale PAPAs komentet dhe pikepamjet e tua jane lexuar nga disa njerez, gje qe eshte shume me teper nga c’mund te thuhet per blogun tend. Mos mendo qe nuk e kemi ndjekur aktivitetin tend dhe nuk e dime se kush je. Pavaresisht kesaj, jemi permbajtur per te mos kaluar ne sulme personale, edhe pse sjellja jote e ka merituar kete lloj trajtimi ne me shume se nje rast. Nuk je me i mirepritur tek PAPA.

    Pap

  • Mjaftonte të thoje vetëm fjalinë e fundit, pa gjithë ato më sipër sepse asgjë nga sa shkruan nuk është e vërtetë.

    Siç të kam thënë tek postimi ku më akuzoje për sulme personale, më cito! Po ti apo ju nuk e bëni dot!

    Ky është një akt force.
    Në mungesë argumenti vjen dhuna, gjithnjë kështu ka qenë.
    Ashtu bën edhe lëvizja fideistike kafshist-vegjetariane; përveç dhunës s’keni ç’bëni tjetër, argumentat u janë rrëzuar me kohë.

    Unë jam fare i qetë dhe krenar, sepse me aq sa mundem përhap dije shkencore e jo fallcitete e materiale të manipuluara siç bëni ju.

    Ju vazhdoni me gjumin e arsyes.

Lini një koment

