Kam parë në internet një video shokuese të xhiruar në një laborator ku praktikohej eksperimentimi me/mbi kafshët…

Kam parë në internet një video shokuese të xhiruar në një laborator ku praktikohej eksperimentimi me/mbi kafshët…

Në radhë të parë duhen bërë disa kontrolle për të verifikuar autenticitetin e videos. Duhet parë se kur është xhiruar dhe ku është xhiruar. Prej pothuaj 20 vitesh ligjet europiane mbi eksperimentimin mbi kafshët janë shumë më shumë të rrepta se më  parë, ndërsa më shumë vende të tjera të botës legjjislacioni është ende shumë pas nën këtë aspekt.

Për më tepër që shpesh këto video xhirohen në vende që nuk janë laboratorë kërkimorë, si në kopshte zoologjikë apo institute veterinare, dhe kështu që nuk përfaqësojnë aspak realitetin e laboratorëve kërkimorë.

Së dyti, duhet parë nëse imazhet që shihen janë vërtetë “të dhunshme”. Mund të shihet një mi që i nënshtrohet gijotinës. Në një laborator, miu, pothuaj gjithnjë sakrifikohet, dhe prerja e kokës me gijotinë është një nga metodat e preferuara. Kjo duket e tmerrshme, por kafshës nuk i dhemb aspak, sepse vdes në vend. Më shumë se nga “vuajtja”, spektatori shokohet nga gjaku…

Mund të shihen ndonjëherë majmunë, me kafkën e hapur, me elektroda të vendosura në tru. Përshtypja e parë është ajo e  torturës. E vërteta është se truri nuk ka receptorë të dhimbjes, kështu nëse një elektrodë vendose korrektësisht, stimulimi i saj nuk shkakton asnjë dhimbje, në të kundërt, mund të jetë e këndshme dhe të përdoret si shpërblim për kafshën kur duhet të stërvitet për një detyrë të caktuar.

Në përgjithësi vuajtja nuk i nevojitet eksperimentuesit, dhe shpesh dëmton rezultatet e eksperimentin që po kryhet.

Këshilla është që të mos kihet besim qorr tek këto video, për arsyen e thjeshtë se: nëse do të përfaqësonin realitetin e laboratorëve kërkimorë, ai që i ka xhiruar duhet të kishte bërë denoncimin përpara se t’i kishte vendosur në rrjet (youtube).

Lini një koment

