Transgjeneza nevojitet për t’i bërë kafshët më “njerëzore”?

Transgjeneza nevojitet për t’i bërë kafshët më “njerëzore”?

Absolutisht jo. Transgjeneza nuk i bën kafshët më humane (njerëzore). Transgjeneza shfrytëzon ngjashmëritë që janë të pranishmt ndërmjet të gjithë organizmave për të studiuar efektin që ka një gjen në kontekstin e organizmit. Një profan mund të çuditet, por shpeshherë gjenet janë perfektësisht të ndërkëmbyeshme mes specieve. Kështu, një proteinë njerëzore apo një proteinë që ka të njëjtin funksion tek miu është e njëta gjë.

Njeriu dhe miu kanë pothuajse 100% të gjenomit të përbashkët (Pennacchio, 2003; Tecott, 2003; Brown and Hancock, 2006), një ngjashmëri që reflektohet edhe në planin funksional(Rossant and McKerlie, 2001; Argmann et al., 2005; Kim et al., 2010; Kitsios et al., 2010; Miller et al., 2010)… asnjë nuk pretendon t’i bëjë edhe më të ngjashëm nga sa janë vetë.

Lini një koment

