Një dietë e balancuar

Një dietë e balancuar

Për të patur një shëndet optimal ju duhet të hani një përzierje (amalgam) tipash të ndryshëm ushqimi, të cilët i japin trupit lëndët ushqyese për të cilat ai ka nevojë për të punuar siç duhet. Natyrisht, disa lëndë ushqyese i merrni në sasi të mëdha, të tjera lëndë ushqyese në sasi vërtet të vogla, kjo në varësi të ndryshueshmërisë individuale. Nëse hani sasinë e duhur të lëndëve ushqyese, në mënyrë të rregullt, ju keni një dietë të balancuar, pa eksese dhe pa privime.

Fibrat ushqimore janë pjesë e bimëve, vegjetaleve (perimeve, njomësirave, zarzavateve), frutave dhe drithërave. Trupi i njeriut nuk i tret dot fibrat bimore, e kështu nuk përfiton sasi të konsiderueshme energjie. Por ngrënia e fibrave bimore ndihmon në fuqizimi e punës së sistemit tretës. Një nga rolet e fibrave ushqimore është rritja e vëllimit të mbetjeve që qarkullon në tubin tretës, duke e bërë rrugëtimin e këtij relativisht më të shpejtë. Për shembull, ngrënia me rregullsi e sallatës jeshile apo fiblrave në përgjithësi këshillohet tek pacientët me hemorroide; ku jashtëqitja ri-përfton njëfarë rregullsie.

Sheqernat: ushqimi dhe pijet e pasura me sheqer japin energji, por trupi i përdor ato shumë shpejt e kështu në formën origjinale nuk mund të përdoren si rezerva.

Ushqimet e pasura me yndyrë i japin trupit një rezervë energjie dhe ndihmojnë në ndërtimin e qelizave të reja. Lyrat kanë një rol thelbësor në ndërtimin e membranave të qelizave që cilat siç mund ta dinë një pjesë e mirë përbëhen nga fosfolipide.

Ushqimet e pasura me proteina nevojiten për riparimin dhe rritjen e trupit tuaj. Kështu, ndokush mund të ketë dëgjuar apo parë se pacientëve pas operimit u jepen proteina, meqënëse këto janë përbërësit strukturalë kryesore e si pasojë ndihmojnë në vrajëzimin e plagëve.

Frutat dhe perimet përmbajnë fibra, vitamina dhe minerale që janë shumë të domosdoshëm për organizmin.

Ushqimet e pasura me karbohidrate i japin trupit energji dhe fibra. Për shembull, makaronat janë të përbëra nga karbohidrate, e në vende si Italia janë të pranishme pothuaj çdo ditë.

-

Rinstinkt 2012

[Të pëlqeu postimi? Nëse po, atëhere mos harro të vendoshësh një “Like” tek faqja e blogut në Facebook.]

—————————————————————

About these ads

3 thoughts on “Një dietë e balancuar

  1. Pingback: Gjëndra(t) paratiroide | rinstinkt

  2. Pingback: Lyrat dhe trupi | instinkt

  3. Pingback: Kolesteroli “i mirë”, kolesteroli “i keq”! | instinkt

Lini një koment

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshoje )

Figurë Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshoje )

Google+ photo

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshoje )

Po lidhet me %s